Mainoslahjat ja liikelahjat ovat hyvää markkinointia

Vinkkaa kaverille:

Mikä on Liikelahjan tehtävä

Mainoslahjoja tai yrityslahjoja ei anneta vain siksi, että ne ovat hauskoja tai kivoja.

Monesti kuuleekin, että on moninkertaisesti helpompaa myydä olemassaoleville asiakkaille kuin hankkia uusia. Monien yrittäjien ja myynnin ammattilaisten suusta on kuulunut se viesti, että yritysten kannattaa panostaa nykyisiin asiakkaisiin enemmän tarmoa kuin jatkuvasti uusien etsintään.

Asiakastyytyväisyys on huipputärkeä elementti menestyvässä yrityksessä

Tyytyväiset asiakkaat eivät vain ole tyytyväisiä, vaan he ovat myös yrityksesi parhaita myyntimiehiä ja -naisia.

Suositteluja kysytään aina tutuilta, ei suoraan myyjiltä. On erittäin suuri etulyöntiasema, jos mahdollisimman moni voisi vilpittömästi suositella palveluitanne.

Uskon, että loistava asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys on jopa suurin kasvun tae!

Miten nostaa asiakaskokemusta ja tyytyväisyyttä?

Asiakaskokemus on riman nostamista korkeammalle kuin asiakkaan odotuksissa oleva riman korkeus. Käytännössä siis wau-efekti syntyy kun asiakkaan odotukset ylitetään kunnolla.

Mikä olisikaan helpompi tapa nostaa asiakaskokemusta ja tyytyväisyyttä kuin yllättävä mainoslahja?

Pelkällä palvelutasolla tai tuotteen myynnillä voi olla hankala luoda huikeaa wau-efektiä. Tarvitaan jotain extraa. Wau-efektin nostaminen pelkällä paremmalla palvelulla voi olla kallista tai hankalaa luoda. Mainoslahjat ja liikelahjat ovat siksi upea sauma tuoda asiakkaan kokemukselle lisää wau-efektiä. Pelkkä lahjan saaminen on jo iso juttu, jos se tulee täysin yllätyksenä. Lahjan koko tai arvo ei ratkaise. Tärkeämpää on vain yllättää asiakas mainoslahjalla, joka on nokkela, pitkäkestoinen tai liippaa läheltä hänen toimialaansa.

Pienellä eleellä voi olla uskomattoman iso vaikutus! Mainoslahjan saamisesta jää suuri muistijälki. Tunne siitä, että asiakas on sinulle tärkeä.

Kaiken lisäksi moni mainoslahja tuo myös huomioarvoa asiakkaan käyttäessä lahjaa. Otetaan esimerkkinä vaikkapa kangaskassit, paidat, pipot, muistilehtiöt, kalenterit tai vaikkapa heijastimet.

Kaikki nämä ovat edullisia mainoslahjoja, mutta niillä on taatusti iso arvo asiakkaan silmissä!

Mitä sinun kannattaa tehdä nyt?

  1. Katso laajasta valikoimastamme sopivat mainoslahjat
  2. Pyydä tarjous tarjouskorin avulla
  3. Yllätä asiakkaasi
  4. Saa aikaan suosittelijoita ja huipputyytyväisiä asiakkaita!

Tai!

Soita tai laita sähköpostia 

Matti Aalto 0400 556 763 

[email protected]

Kaipaatko apua mainoslahjan valinnassa?

Pyydä tarjous

  • Sallitut tiedostotyypit: jpg, gif, png, pdf, Max. tiedoston koko: 100 MB.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.